Ludieke lobby voor Pokkie Foetsie

15-12-2009 (10:11) - Bureaus

Keshondra' riep publiek op de commercial te nomineren voor een Gouden Loeki. In de rust van de voetbalwedstrijd FC Twente - NAC Breda liep hysterica Keshondra, de hoofdrolspeelster van de Hi Pokkie Foetsie-commercial (FHV BBDO), het voetbalveld op. Ditmaal was Keshondra niet haar pokkie kwijt, maar wil ze een Gouden Loeki scoren. Ze riep het publiek, de voetbalspelers en FC Twente trainer Steve McClaren op de commercial te nomineren voor een Gouden Loeki. Bekijk het hysterische filmpje.


Reacties

Top zeg, wat een actie...ze werd gewoon uitgefloten! En terecht, hier zit een voetbalstadion echt niet op te wachten. Dit was een heel slecht idee.
wouter @ 15-12-2009 10:44 uur
Auw....dat doet pijn
Jim @ 15-12-2009 10:55 uur
Tja...Vrijwillig iets leuk vinden heet zoiets toch?
Mathias @ 15-12-2009 10:57 uur
Sterker nog: er is zelfs een speciale site gelanceerd die mensen oproept om voor dat filmpje te stemmen in de Gouden Loeki-verkiezing. Wat dus bang doet vermoeden dat Hi zelf écht denkt dat dit een leuk filmpje is! Hoe bizar! Want, beste mensen van Hi, dat is het niet hoor. Wél is het Gouden Zapmateriaal.
peter @ 15-12-2009 15:46 uur
Een typisch geval van plaatsvervangende schaamte...
Zoebie @ 16-12-2009 10:48 uur
Ik zat er op de tribune en ik snap echt, maar dan ook volledig, niet wat Hi bezielde om dit te doen bij een wedstrijd in Enschede. Naast dat de reclame volledig KUT is, is de doelgroep die aanwezig is bij een voetbalwedstrijd in het oosten des lands, niet die die je wil bereiken met die helse reclame. Volledig de plank misgeslagen en ze werden ook weggehoond voordat ze hun punt konden maken.
Zoals bovengenoemd: Plaatsvervangende schaamte...
Tim @ 19-12-2009 04:36 uur

Media

Marketing

Economisch