Maak kennis met de Nederlandse Loterij

12-07-2016 (09:49) - Bureaus

Begin 2015 is Millford als merkpartner betrokken bij het neerzetten van het nieuwe corporate merk Nederlandse Loterij. Millford heeft in samenwerking met de Nederlandse Staatsloterij en De Lotto een nieuwe identiteit neergezet.  Daarnaast gaat vanaf 12 juli ook een commercial live van de hand van Lemz.
 
Na verschillende strategische routes onderzocht te hebben, is een visuele identiteit en corporate story ontwikkeld die bijdragen aan het laden van het merk, zowel intern als extern.
 
Het nieuwe logo wil "een krachtig en sterk symbool" zijn, dat het nieuwe merk in staat stelt om verder te bouwen op de waarde van de huidige branding van Nederlandse Staatsloterij en De Lotto. 
 
Afgelopen maart werd al bekend gemaakt dat de organisaties  Nederlandse Staatsloterij en De Lotto gefuseerd zijn vanwege een efficiëntie slag én om een voorschot te nemen op het openstellen van de online kansspelmarkt.
 
Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Loterij
Verantwoordelijk bij klant: Arno de Jong, Marcel Ribbens, Renske de Laat, David Selier, Krista van Beelen
 
Bureau: Lemz
Mediabureau: UM
BTL / Social Agency: CROWD
PR-bureau: NewsLab
 
Fotografie
Fotografe: Marije Kuiper
Productie: Hazazah
 
TV
Regie: Nanno Jiskoot
Productie: Hazazah
D.o.P.: Tibor Dinglestad
Offline editor: Annelien van Wijnbergen
Online editor + grading: Joppo, de Grot
Sound design: Michael Sauvage
Muziek: Monster Music
RTV-producer: Fatima Engelhard
         
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Media

Marketing

Economisch