Marketeer geeft top 5 wishlist in bureau-relatie prijs

21-11-2016 (11:00) - Bureaus

Blijft de opdrachtgever zaken doen met zijn huidige bureau en wat is de top 5 wishlist in de bureau-relatie? Dit zijn twee vragen uit de 22e editie van het Bureau Klanttevredenheidsonderzoek van Fonk. Vandaag een nieuwe sneak peak op de resultaten uit het bureau klanttevredenheidsonderzoek 2016.


75 Procent van de ondervraagde opdrachtgevers acht het zeer waarschijnlijk in 2017 zaken te doen met het huidige reclame-, digital-, design-, of media- bureau. Dat is maar liefst 8 procent meer dan in 2015 het geval was. 


top 5 wishlist

In dit kader is het ook relevant om te weten wat de meest relevante wensen zijn die de opdrachtgever heeft ten aanzien van de bureau-relatie. In deze sneak peak de top 5 ‘wishlist’:

Op 1: meer expertise op het gebied van social media 
Op 2: in staat zijn toegevoegde merkwaarde te creëren 
Op 3: meer proactief meedenken over de business van de klant
Op 4: een betere ‘beschikbaarheid’ in het algemeen
Op 5: ‘ontzorgen’ door activiteiten van de klant efficiënt op te pakken.

Dit zijn enkele van de uitkomsten van het Fonk Bureau Klanttevredenheidsonderzoek 2016, waarvoor Multiscope het veldwerk heeft verricht. De complete resultaten verschijnen, inclusief de Top 50 Bueraus 2016, in december in het Red Alert 2016.

early bird aanbieding Red Alert 2016
De printuitgave van het Fonk Red Alert 2016 is voor early birds nu te bestellen voor € 9,95 in plaats van €17,50. Of kies voor €5,25 alleen de digitale editie met heel veel extra's. Wie dubbel slim is, kiest voor dubbel voordeel en opteert voor €12,50 voor de printuitgave inclusief digitale editie, mèt relevante bureaupresentaties uit de Top 50 Bureaus 2016.

Grijp je kans en reserveer hier de jaaruitgave Fonk Red Alert 2016 met ruim 10 euro korting.

 

Media

Marketing

Economisch