Marlies Dekkers schakelt Oxyma in voor omni-channel strategie
08-09-2016 (09:16) - Bureaus
Marlies Dekkers heeft Oxyma gevraagd om het voortouw te nemen bij het invoeren van een omni-channel contactstrategie die de verschillende bronnen van online en offline data van Marlies Dekkers combineert.
Oxyma gaat Dekkers helpen bij de ontwikkeling van de strategie, uitvoering van de 1:1 marketinginspanningen en het verschaffen van inzicht in de opbrengst en resultaten van deze inspanningen. Het doel is om de customer lifetime value, evenals het totale bedrijfsvolume te verhogen.
‘De klant centraal zetten en alle communicatie rond deze klant organiseren is de kern van het creëren van customer value. Wij als team kijken uit naar het helpen van Marlies Dekkers met de verhoging van de waarde voor, en de waarde van de klant’, zegt Margot Giel, die eindverantwoordelijk is voor het Marlies Dekkers account bij Oxyma.
Een gespecialiseerd deel van Oxyma, Oxyma Fulfilment Solutions, is ook betrokken bij dit partnerschap. Zij zullen de invoering en uitvoering van een gift voucher faciliteren. Dit stelt Marlies Dekkers in staat om customer loyalty te verbeteren, nieuwe klanten aan te trekken en de marktpenetratie te verhogen.
Customer Data Award
Oxyma is tevens samen met Marlies Dekkers genonimeerd voor de DDMA Customer Data Award! Op 9 november, tijdens de Award Night, worden de winnaars bekend gemaakt.