Martijn Krabbé in Toyota-commercial

28-04-2009 (09:51) - Bureaus

De nieuwe Toyota Verso is volgens de makers de ideale familie-auto voor het veeleisende gezin van vandaag. Toyota claimt dat de Verso niet alleen zeer praktisch en ongekend multifunctioneel is, maar ook nog eens garant staat voor puur rijplezier. Om te testen of dat allemaal echt waar is, gaat autojournaliste Vicki Butler Henderson op pad met Martijn Krabbé en zijn hele gezin.
Hoe het echt afloopt is te zien op www.Toyota.nl

Media: TV, online, print, instore
Opdrachtgever: Louwman & Parqui
Bureau: Reason Why
Creatie: Mike Weinberg, Gerard Van Riessen
Strategie: Launched, Jurgen Bernardy, Michiel Vogels
Account: Ingmar Rozeboom, Patricia van Leeuwen
Regie: Julius Rooymans
Productie: Deem Productions
Verantwoordelijk bij klant: Paul van den Acker


Reacties

Nu vind ze Toyota ineens een goede auto.
Dat mens waait met alkle winden mee als het maar betaalt.
Vicky Butler Henderson is een onbetrouwbaar mens die beter kan gaan koken!
Hoe kan je je laten bekopen en lekker geloofwaardig.
nicky @ 17-05-2009 18:56 uur

Media

Marketing

Economisch