MassiveMusic flink in de prijzen bij LIA

10-11-2016 (12:02) - Bureaus

Een mooie opbrengst voor MassiveMusic bij de London International Awards. Het bureau won goud, zilver en brons voor de campagnes van respectievelijk Centraal Beheer, FIFA ’16 en FiberOne.
 
Centraal Beheer
De campagne ‘Rapper’ van Centraal Beheer werd door MassiveMusic in samenwerking met DDB & Tribal Amsterdam ontwikkeld. Het is een van de vijf campagnes die bij de LIA awards met goud werd bekroond. De geestige campagne, met in de hoofdrol rapper Young D, laat zien hoe betreffende rapper in de problemen raakt wanneer hij probeert te pochen met zijn blitse nieuwe auto met voicecontrol. Scott Cymbala, Managing Partner van MassiveMusic Los Angeles, vindt de campagne ‘een perfect voorbeeld van de reikwijdte van Massive’s wereldwijde creatieve netwerk'.
 
FIFA'16 
Voor FIFA ’16 van EA Sports maakte MassiveMusic de Play Beautiful campagne. De campagne is een samenwerking met W+K, een samenwerking die ook succesvol bleek bij de campagne voor FIFA ’15. In  Play Beautiful toverde MassiveMusic het klassieke stuk The Barber of Seville om in de creatieve Fifaro compositie. Het bleek de perfecte soundtrack te zijn waar EA Sports naar opzoek was om de filmische trailer van FIFA’16 te ondersteunen.
 
Fiber One
Het brons ging naar Expecting, een even grappige als onsmakelijke video voor Fiber One. Michael Bolton werd voor deze campagne gestrikt. De opdracht voor de campagne kwam van Saatchi & Saatchi New York. Centrale thema’s van de video zijn verwachting, inspanning en geduld.

erkenning
Hans Brouwer, CEO en oprichter van MassiveMusic is verguld: ‘Om een award te winnen, ongeacht in welke sector, is een eremoment, maar om erkend te worden door een jury van wereldklasse als die van LIA, dat demonstreert hoe hard al onze vijf wereldwijde teams werken, zowel individueel als onderling. Met drie LIA-beeldjes naar huis gaan is een geweldige prestatie van alle MassiveMusic kantoren, en het feit dat daar goud bij zit, is als een mooie kers op de taart.’
 

Media

Marketing

Economisch