MEC wint PerfettiVanMelle
08-04-2016 (17:40) - Bureaus
Na een selectieproces van ruim 4 maanden kiest PerfettiVanMelle Nederland voor media- en communicatiebureau MEC. Het bureau start per direct met de mediastrategie voor het lopende jaar voor alle merken in de Nederlandse markt uit de PerfettiVanMelle-stal, zoals Mentos, Mentos Gum, Smint, Klene, Look-o-Look, Chupa Chups, Fruittella, Van Melle, Meller.
Het pitch proces werd begeleid door Vogel Media-Management.
Michiel Goedvolk, Marketing Manager Benelux: 'MEC is een vooruitstrevend bureau dat volop inspeelt op actuele ontwikkelingen in het media landschap. MEC heeft laten zien dat ze creativiteit, innovatie en media uitstekend kunnen combineren. We zijn erg blij met onze keuze.'
Michiel Goedvolk, Marketing Manager Benelux: 'MEC is een vooruitstrevend bureau dat volop inspeelt op actuele ontwikkelingen in het media landschap. MEC heeft laten zien dat ze creativiteit, innovatie en media uitstekend kunnen combineren. We zijn erg blij met onze keuze.'
Eric Kramer, CEO MEC Nederland: “Het is geweldig om voor zulke mooie FMCG merken te mogen werken. Samen met de introductie van ons content creatie label Wavemaker is het een geweldige week voor MEC. De winst is een bevestiging en een prachtige stimulans voor ons om innovatief en vooruistrevend werk te blijven maken nu en in de toekomst.