Mediaedge:cia opent bureau van de toekomst
05-05-2009 (10:01) - Bureaus
Mediabureau Mediaedge:cia kondigt aan de verschillende disciplines rondom de klant te gaan organiseren. Deze organisatiewijziging heeft tot doel betere en goed geïntegreerde oplossingen te bieden, die moeten leiden tot meer resultaat voor klanten.
De afgelopen jaren heeft Mediaedge:cia zijn aanbod van diensten uitgebreid. Voorbeelden hiervan zijn te vinden op het gebied van Return on Investment-oplossingen, sponsoring, search, e-CRM en performance based marketing. ‘De manier om consumenten te bereiken is de laatste jaren drastisch veranderd. We constateren dat onze klanten vaker vragen dat we deze diensten meer en meer integreren en ze helpen met totaaloplossingen. Door de klant nog meer centraal te stellen en cliëntenteams, waarin alle relevante disciplines aanwezig zijn, rondom onze klanten te organiseren, kunnen we dit realiseren’, zegt Eric Kramer, ceo Mediaedge:cia Nederland.
De klanten staan centraal binnen de nieuwe cliëntenteams. De Client Team Leader is letterlijk en figuurlijk de ‘spil’ van het cliëntenteam en het centrale aanspreekpunt. Het cliëntenteam wordt ondersteund door een nieuw opgericht Centre of Innovation. In het Centre of Innovation worden innovatieve diensten ontwikkeld (e-commerce, e-crm, mobile marketing), aanvullende dienstverlening gelanceerd, zoals MEC Access (sponsoring) en Return on Investment-analyses gemaakt. Het Centre of Innovation is tevens de drijvende kracht achter het continue opvoeren van de vakkennis in de cliëntenteams.
Om deze nieuwe organisatie goed vorm te kunnen geven wordt de kantooromgeving ook grondig aangepakt. Het cliëntenteam zit bij elkaar in één ruimte. Centraal daarin bevindt zich de Client Teamleader en daarbij aan tafel de strateeg en hoofden van de verschillende specialismen. Er is veel ruimte voor overleg en flexplekken.