Mediaxplain* PR partner Duits Verkeersbureau

03-02-2017 (10:19) - Bureaus

Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner. Het Duits Verkeersbureau promoot Duitsland als vakantieland aan de hand van jaarlijks wisselende thema’s die de veelzijdigheid van het land weerspiegelen. In 2017 initieert het Duits Verkeersbureau zes campagnes, waarbij Mediaxplain* in de uitvoering het bureau ondersteunt.

De algemene doelstelling van het Duits Verkeersbureau is het promoten van de vakantiebestemming Duitsland om zoveel mogelijk overnachtingen te genereren middels aansprekende beeldcampagnes. Daarnaast wil het verkeersbureau de nummer één positie als meest geliefde vakantieland onder Nederlanders te continueren en wordt de focus gelegd op spraakmakende crossmediale marketingcampagnes en het aanspreken van nieuwe doelgroepen. PR vormt een belangrijk instrument in het realiseren van deze doelstellingen.

 


Media

Marketing

Economisch