Opel kiest Winkelman Van Hessen

13-04-2011 (09:33) - Bureaus

Opel heeft besloten haar PR-activiteiten voor de introductie van hun eerste elektrische auto - de Opel Ampera - onder te brengen bij communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen. Zij zullen diverse PR activiteiten uitzetten, met als doel de introductie van de Opel Ampera, de eerste elektrische auto van Opel, onder de doelgroep bekend te maken.

Jeroen Maas, Manager PR, Sponsoring & Events van Opel Nederland: ‘Wij zijn enthousiast over de samenwerking met Winkelman Van Hessen voor de introductie van de Opel Ampera. Winkelman Van Hessen heeft als gerenommeerd bureau, met haar jarenlange ervaring en brede portfolio, bewezen dat zij veel expertise hebben in het bouwen en laden van merken. De creatieve aanpak en strategische visie die Winkelman Van Hessen biedt, sluiten goed aan bij de innovatieve en vooruitstrevende kernwaarden van Opel.’

 


Media

Marketing

Economisch