Polestar kiest Gardeners

30-01-2022 (16:21) - Bureaus

Het elektrische automerk Polestar koerst samen met Gardeners verder het nieuwe jaar in na een eerste samenwerking in oktober 2021. De opening van de interactieve installatie We Harvest Wind in het Stedelijk Museum Amsterdam vormde het startpunt van het nieuwe partnership. Gardeners rolt dit jaar verschillende events, activaties en ongoing pr-werkzaamheden uit voor het merk.
 
‘Afgelopen jaar zijn we op zoek gegaan naar een bureau dat ons kan helpen met het vertellen van onze verhalen rondom duurzaamheid, innovatie en design. In Gardeners hebben we daar onze perfecte partner in gevonden. Een prachtig bureau, dat precies weet waar wij naar op zoek zijn. We hebben veel zin in onze samenwerking de komende tijd', aldusValéry Gresnigt, Head of Marketing, PR & Events Polestar Nederland.
 
‘Een droomklant voor Gardeners om aan het portfolio toe te voegen. Het begon al met een mooie start afgelopen najaar waar we rondom de installatie We Harvest Wind van Thijs Biersteker en Woven Studio het event voor Polestar creëerden en uitvoerden. Nu gaan we volle kracht vooruit met elkaar en bouwen we verder aan awareness voor het merk en de missie in Nederland', zegt Maira Evers, founder Gardeners.
 

Media

Marketing

Economisch