Prettig weekend: Gall & Gall
01-02-2010 (09:57) - Bureaus
Gall & Gall is een nieuwe campagne gestart. Met de pay off ‘Prettig Weekend – Gall & Gall’ claimt de drankenspeciaalzaak van Nederland het weekend, waar iedereen de hele week naar uitkijkt. Als het aan Gall & Gall ligt, wordt ieder weekend nóg prettiger. Want veel momenten lenen zich bij uitstek voor een lekker glas. Of het nou om een winter weekend, film weekend, culinair weekend, meiden weekend of joggingpak weekend gaat.
Het Amsterdamse bureau Doom&Dickson ontwikkelde de campagne, die breed ingezet wordt op tv, in de huis aan huis folder en het magazine van Gall & Gall. De tv-commercial beleefde zijn première op vrijdagavond 29 januari op RTL.
De nieuwe Gall & Gall-campagne is het vervolg op een grootschalige metamorfose die in 2009 in gang werd gezet. Met een nieuwe huisstijl, de make-over van meer dan 500 winkels en de restyling van de website en het foldermateriaal wil de marktleider de toegankelijkheid vergroten en het enthousiasme benadrukken. Gall & Gall onderstreept hiermee zijn positie als eigentijdse drankenspeciaalzaak die klanten inspireert en uitnodigt te variëren.
