Procornea kiest voor L’eau
06-10-2016 (12:29) - Bureaus
L’eau presenteert Procornea als nieuwe klant. Procornea is onder andere bekend van de DreamLite nachtlens. Behalve op de Nederlandse markt is het bedrijf actief in West-Europa, China en Iran. De eerste opdracht aan l’eau is de ontwikkeling van een geheel nieuwe website, die door partnerbureau Reyez! zal worden gebouwd.
Alex Lamse (Commercial Director Procornea): ‘Procornea maakt de afgelopen jaren een versnelde groei door. Daarbij hoort ook een nieuwe communicatiestrategie, die we de komende periode samen met l’eau ontwikkelen. Met het nieuwe procornea.nl leggen we de basis daarvoor.’
Olaf Cox (Managing Partner l’eau): 'Als je voor het eerst de productieruimte van Procornea betreedt weet je niet wat je ziet. In een vrijwel serene stilte maken robots de ene na de andere unieke contactlens. Alles gedigitaliseerd en zelf ontwikkeld, inclusief de productiesoftware. Silicon Valley op de Veluwe. We zijn er trots op dat we voor Procornea aan de slag mogen met marketingcommunicatievraagstukken.’