RA*W serveert insights vanuit Cannes

16-06-2016 (20:09) - Bureaus

Met 27 reporters gaat RA*W volgende week  in Cannes op zoek naar de scherpste insights en de meest inspirerende verhalen die in het Palais te vinden zijn. Naast een dagelijkse lunchmail, verschillende video­formats en eigen social media kanalen, presenteert RA*W bovendien haar bevindingen in artikelen in verschillende vakmedia.

 
Budget Lions op 23 juli
Met een lunchmail biedt RA*W wil thuisblijvers een dagelijks inspiratie­shot bieden. Quotes en learnings van de Cannes seminars komen hierin aan bod en omdat de prijzen van een Young Lions toegangspas voor het Palais met 75% gestegen zijn, organiseert RA*W samen met JongeHonden een budgetversie van het festival. Creatieve kopstukken doneren 15 minuten van hun tijd, en inspireren daarmee hongerige reclametalenten voor de rest van hun leven. De Budget Lions vinden plaats op 23 juni, de dag nadat de Young Lions toegangspassen aflopen.
 
afterCannes op 28 juli
Na een succesvolle eerste editie, organiseert RA*W opnieuwe een after­Cannes event voor de thuisblijvende achterban, waar jong talent terugblikt op de belangrijkste learnings van het Festival. Tijdens het event komen onder meer inzichten gedestilleerd uit de seminars, gespotte trends en een kleine selectie opvallende cases aan bod. Het RA*W after Cannes event vindt plaats op 28 juli, aanmelden kan binnenkort via de Facebook­pagina van RA*W.

cannes.rawadvertisers.com

De RA*W Reporters verzamelenopgedane inspiratie en content op cannes.rawadvertisers.com. Liever hapklare brokken in je mailbox? Meld je dan aan voor RA*W’s dagelijkse lunchmail. Of blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en Instagram.
 
De trip van RA*W naar Cannes Lions wordt mede mogelijk gemaakt door JCDecaux en Result
Recruitment.

Media

Marketing

Economisch