Slim mutsje Quest van BSUR
17-02-2009 (10:32) - Bureaus
Quest bestaat vijf jaar en heeft om dat te vieren voor haar website, www.quest.nl, de ultieme intelligentietest ontwikkeld: de Quest QQ Test. De test meet maar liefst zeven intelligenties, waaronder muzikaliteit, logica en mensenkennis. ‘Je QQ zegt dan ook veel meer over je intelligentie dan je IQ’, zegt Karlijn van Overbeek, hoofdredacteur van Quest. QQ staat voor ‘Quest Quotiënt.’ BSUR agency ontwikkelde de campagne en produceerde de radiocommercial met het herkenbare voice-over geluid van Wim T. Schippers. Als extra actie is een intelligent mutsje bij het tijdschrift gevoegd, voor extra braintainment.
Bureau: BSUR Agency
Creatie: Jurjen Born, Ro Mulder
Design: Robert-Jan Hoesman
Strategie: Stein Janssen
Account: Martha Frankenhuis
Klant: Lideweij Vermeulen, Mirjam van Gaalen, Tonie Mudde en Karlijn van Overbeek