Specsavers kiest Imagine People

21-03-2016 (17:35) - Bureaus

Imagine People is 2016 verantwoordelijk voor de interne en externe videostrategie van Specsavers Nederland. 'Naast het feit dat ze het juiste retail-DNA bezitten, is hun organisatie zo ingericht, dat ze ons over het hele vlak helpen met een optimale communicatie via video.'
 
Wieteke Lap-Van Hunnik, Hoofd Public Relations  van Specsavers Nederland geeft aan dat video een steeds belangrijker communicatiemiddel van Specsavers wordt: 'Meer dan met elk ander middel breng je via video een bepaald gevoel en emotie over op de ontvanger. Op deze manier kunnen wij onze missie – het bieden van kwalitatief hoogwaardige oog-en hoorzorg tegen een betaalbare prijs- alsmede de familiewaarden van Specsavers sterker gaan uitdragen.'  

De keuze voor Imagine People was voor Specsavers volgens Lap-Van Hunnik een logische keuze. 'Naast het feit dat ze het juiste retail-DNA bezitten, is hun organisatie zo ingericht, dat ze ons over het hele vlak helpen met een optimale communicatie via video. Ze inspireren, denken mee en vertalen dat direct naar een oplossing. Ze schakelen snel en leveren altijd een product die de essentie raakt.'

Media

Marketing

Economisch