SuperRebel achter pikante Greed IV van Pertijs

02-11-2016 (09:42) - Bureaus

De Bredase juwelier House of Pertijs brengt de vierde editie van Greed Magazine uit. Ook bij deze editie was SuperRebel verantwoordelijk voor het concept, content en design. Het werd een bijzonder verleidelijke uitgave.
 
Dit is mede te danken aan fotograaf Stef Nagel, die met een photoshoot ‘begeerte blootlegt, hebzucht in ons naar boven brengt en het laatste laagje vernis van onze ratio verwijderd’, aldus de inleiding van het magazine. Het thema van deze uitgave is dan ook Fatal Attraction. In de bijbehorende making of video worden deze thema’s dan ook kracht bijgezet met een bijzondere versie van ‘You can’t always get what you want’ van the Rolling Stones.
 
Met het magazine probeert Pertijs de kooplust aan te wakkeren door tijd en geld te investeren in communicatie. De juwelier wil in alles onweerstaanbaar zijn. Dat geldt voor de producten, de winkel en ook voor advertising. Het magazine straalt uit: Verleidelijker dan Greed wordt het niet. 
 

Media

Marketing

Economisch