SVBmedia doet Van de Ven

27-02-2009 (10:34) - Bureaus

Na een interne bureauselectie heeft P. van de Ven Automobielbedrijven uit Tilburg besloten haar mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia Eindhoven. Volgens Peter Nouwen (algemeen directeur van P. van de Ven) is SVBmedia erg goed in staat om regionaal de doelgroepen van P. van de Ven effectief te bereiken met media tegen een zeer scherp ingekocht tarief. ‘Het inkoopvolume van een landelijk mediabureau met optimale regionale kennis en kunde zijn voor ons doorslaggevend geweest in onze keuze’, aldus Peter Nouwen.

Ook Erwin Peeters (Business Unit Director van SVBmedia Eindhoven) is erg verheugd met deze samenwerking: ‘P. van de Ven is een toonaangevend automobielbedrijf in Zuidoost – Nederland waar wij als fullservice mediabureau alle mediatypen van online tot print, outdoor en RTV voor P. van den Ven effectief kunnen invullen.’


Media

Marketing

Economisch