T-Mobile kiest voor Anomaly
05-01-2017 (15:45) - Bureaus
T-Mobile kiest voor Anomaly als nieuw reclamebureau voor de opzet van een onderscheidende merkpositionering en creatieve campagnes met een focus op mobile first. Het Amsterdamse bureau volgt hiermee Etcetera op, dat sinds 2011 succesvol verbonden was aan T-Mobile.
Anomaly heeft vestigingen in Los Angeles, New York, Toronto, London, Amsterdam en Shanghai. De Amsterdamse tak van het creatieve bureau treedt in de voetsporen van Etcetera waarmee T-Mobile ruim zes jaar lang succesvolle campagnes met onder andere Ali B. heeft gerealiseerd. De samenwerking leverde onder meer een Gouden Loeki en een zilveren Effie award op.
Randy van Essen, directeur Brand & Communications: 'Anomaly past als creatief bureau goed bij de ambities van ons merk en onze mobile first strategie. In de nieuw ingeslagen weg kiest T-Mobile voor een andere merkbeleving en communicatiestrategie die nauw aansluit bij de belevingswereld van mobiele consumenten en het onderscheidende karakter van ons merk.'
Naast de keuze voor een nieuw reclamebureau heeft T-Mobile ook een nieuw mediabureau gevonden in Initiative uit Amsterdam.
Engin Celikbas, CEO en Partner Anomaly: 'De telecommarkt staat aan de vooravond van grote veranderingen. Wij zijn trots dat T-Mobile Anomaly heeft geselecteerd om inhoud en vorm te geven aan haar marketing en business strategie. We hopen dat onze samenwerking de positie van T-Mobile in Nederland nog verder zal versterken.'