UbachsWisbrun/JWT op z’n voordeligst

11-02-2009 (09:21) - Bureaus

Drogisterijketen Etos komt vanaf zondag 15 februari met een nieuwe commercial. De 15 seconden hoofdcommercial vormt de eerste in een reeks en speelt zich af in de badkamer, dé plek voor het dagelijkse gebruik van verzorgingsproducten. Met de nieuwe commercial wil Etos nog sterker benadrukken dat ook de lage prijs een reden is om voor Etos te kiezen. De kassabon heeft dan ook een prominente plek gekregen. Concept en creatie van dit vervolg op de ‘Op je voordeligst’ campagne komen van UbachsWisbrun/JWT.

Deze commercial is de eerste in een reeks die in 2009 zal worden ontwikkeld en waarin prijs centraal staat. In de commercial is gekozen voor een badkamer situatie, waar dagelijks de producten worden gebruikt die de drogisterijketen verkoopt. Middels een animatie in de mozaïektegels op de wand wordt weergegeven dat consumenten bij Etos terecht kunnen om hun badkamer te vullen met al hun favoriete A-merk producten, tegen zeer scherpe prijzen. In de drie tag-ons die UbachsWisbrun/JWT ook maakte, wordt vervolgens steeds een andere A-merk aanbieding getoond. De setting van de badkamer met de mozaïektegels komt in volgende commercials terug.
 


Media

Marketing

Economisch