VEA’s Evolve op zoek naar Top en Flop
09-02-2009 (16:15) - Bureaus
Onder leiding van Ronnie Overgoor vindt op 24 februari Top of Flop plaats. Het evenement wordt georganiseerd door de VEA-vakgroep Evolve 2.0 en is een informele sessie waarin met vakgenoten gedebatteerd wordt over de tops en flops van 2008 op het gebied van interactieve communicatie. De sessie is de vijfde in rij waarin reclamemakers terugkijken op de teleurstellingen van vorig jaar en vooruitkijken naar ontwikkelingen in 2009. Dit zorgt voor een gezonde discussie in de communicatiebranche. Vorig jaar riepen de aanwezige communicatieprofessionals Twitter uit tot grote Flop. En in 2007 werd Second Life als marketingtool tot flop bestempeld.
Als grote toppers kwamen het afgelopen jaar Advergaming en Behavioral Advertising uit de bus. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ook dit jaar vraagt Evolve 2.0 aan de reclamemakers om hun mening te geven op de vraag welke interactieve ontwikkelingen niet mogen ontbreken in de strategie van de marketeer in 2009. Bij de drie onderwerpen met de grootste tegenstrijdigheden wordt op 12 februari uitvoerig stilgestaan, voordat het publiek het eindoordeel kan vellen. De debatten vinden plaats in een Lagerhuis-setting.
Iedereen kan de voorbeelden van interactieve ontwikkelingen gebruiken die op de site van Evolve 2.0 (evolve.vea.nl) staan, maar men kan ook zelf een term ingeven. Je hebt daarmee inspraak op de onderwerpen die door de debaters behandeld zullen worden. Uiteraard zijn communicatieprofessionals op 12 februari welkom om de debatten bij te wonen en vervolgens mee te stemmen.
Geef je mening: http://campagnes.bone.nl/vea/topflop.html
Datum: Dinsdag 24 februari 2009
Locatie: De Rode Hoed, Keizersgracht 102, Amsterdam
Ontvangst: 15.30 uur
Einde: ca. 18.00 uur met aansluitend een borrel
Debatleider: Ronnie Overgoor
Aanmelden: anouk@vea.nl