Weber Shandwick Europees bureau voor Philips TV

09-01-2017 (14:21) - Bureaus

TP Vision heeft Weber Shandwick aangesteld als lifestyle PR en social media bureau in Europa voor hun licentiemerk, Philips TV. Het wereldwijde bureau gaat zich focussen op het positioneren van Philips TV als Europees, premium design- en lifestylemerk en zal het hele jaar door activiteiten leiden zoals geïntegreerde campagnes, mediarelaties, social media activiteiten, content creatie, en evenementen zoals IFA en het jaarlijkse lanceringsevenement van Philips TV.


Het account wordt geleid vanuit het Nederlandse kantoor van Weber Shandwick onder toezicht van Chief Client Officer Hafida Abahai.

International PR Manager TP Vision, Adrian Gonzalez-Ibbitson, kijkt er naar uit om samen met Weber Shandwick nieuwe wegen in te slaan: 'Tot nu toe hebben we vooral de nadruk gelegd op het functionele aspect van Philips TV, zowel qua merk als qua producten. We willen de focus meer verleggen naar de lifestyle aspecten die het merk zo uniek maken: Europees premiumdesign met Ambilight-technologie. Met hun creatieve en geïntegreerde aanpak, Europese netwerk, central hub-en-spoke-model en bekroonde werk, is Weber Shandwick voor ons de beste partner gebleken. Wij kijken dan ook uit naar de samenwerking.'

 


Media

Marketing

Economisch