AXE gaat astronauten opleiden
22-01-2013 (08:20) - Campagnes
AXE start vanaf morgen met het werven van drie Nederlandse jongeren die een officiële astronautentraining krijgen in Orlando (Florida, Verenigde Staten). Het merk introduceert een speciale opleiding (AASA) in samenwerking met Buzz Aldrin.
Eén van de drie Nederlandse astronauten in spé zal uiteindelijk zijn kennis in praktijk brengen gedurende een echte ruimtevlucht. AXE stuurt in totaal 22 jongeren van over de hele wereld de ruimte in.
Ter introductie van de nieuwe geur, AXE Apollo, kunnen AXE gebruikers uit meer dan zestig landen zich inschrijven voor de unieke kans om opgeleid te worden tot astronaut en ruim honderd kilometer de ruimte in gaan. In Nederland kunnen jongeren zich vanaf vandaag inschrijven voor de opleiding van AASA (AXE Apollo Space Academy) en de uiteindelijke ruimtereis. De ruimtereizen worden samen met de internationale ruimtereisorganisatie, Space Expedition Corporation (SXC), georganiseerd.
Om één van de drie Nederlandse rekruten te worden, kunnen jongeren zich aanmelden via de online kanalen van AXE. Daar kunnen zij via een aantal verschillende opdrachten een plek verdienen voor de Nederlandse finaledag. Hier strijden zij voor twee van de drie Nederlandse plekken in het trainingscentrum van AASA in Florida. Tijdens een intensieve trainingsweek worden de rekruten klaargestoomd voor de ruimtereis.
MediaRepublic is verantwoordelijk voor het Nederlandse online platform.
