Domino’s scoort met activatie INDIE
23-11-2012 (08:28) - Campagnes
Dat een doorsnee hiphopper graag zijn meest bubbelende drankje van Crystal, zijn druk beletterde tasje van Louis en zijn zachter dan zachte jasje van chinchillabont bezingt, is algemeen bekend. Faberyayo, de taalbaas van de Jeugd Van Tegenwoordig, voegt hier een nieuw hoofdstuk aan toe. Een ode aan zijn favoriete pizza.
Zijn ‘One Sentence Serenade’ is ontstaan vanuit een door Indie opgezette activatie onder alle Domino’s Facebook fans: Recenseer de nieuwe Pizza Beenham in slechts één woord. Voor ons is-ie namelijk met geen woord te beschrijven.
Uit de duizenden ‘One Word Reviews’ die judge & jury Yayo binnen kreeg koos Faberyayo de meest dominabele en flavoralicieuze woorden. Sir OJ produceerde de buikverwennerige beats en OpslaanAls maakte met Indie een sextravagante knuffelrap-meets-karaoke video waarin de inzenders weer een rol kregen.
Opdrachtgever: Domino's Pizza
Bureau: INDIE
Creatie: Carsten van Berkel, Stefan Leendertse
Prod.mij: Opslaan Als (Sander van Driel)
Artiest: Faberyayo
Componist: Sir OJ
Offline: Opslaan Als
Online: De Grot
