Fitzroy maakt stuntcampagne Dorito’s
15-08-2013 (08:05) - Campagnes
De nieuwe Doritos Jacked-campagne van Fitzroy Amsterdam voor Doritos Nederland is live. De Doritos Jacked-chips zijn de grotere, dikkere en smaakvollere broertjes van de normale Doritos.
Fitzroy ontdekte dat jongeren 3 belangrijke gebeurtenissen in hun eerste levensjaren ervaren: het tegenkomen van hun grote liefde, het slagen voor hun eindexamen en het behalen van het rijbewijs. Het behalen van dit stukje papier gaan we spannender maken door jongeren via Doritos awesome experiences te laten ervaren. Want gewoon autorijden is super boring. ‘Nothing but rules’. Daarom heeft Doritos haar eigen Jacked Rijschool opgericht. Met als rijinstructeur niemand minder dan Gino Pietermaai.
Via een televisiecommercial en verschillende online video’s laat Gino zien hoe Doritos rijden dikker, groter en bruter maakt – net zoals de nieuwe Jacked chips. Om zijn eigen Jacked rijschool te promoten heeft Gino Pietermaai een nieuwe track met bijbehorende videoclip gemaakt met de titel ‘Roll!’.
Via www.doritos.nl kunnen 2 vrienden zich opgeven voor een dag stuntrijden op de Doritos Jacked Rijschool. Deelnemers kruipen zelf achter het stuur en leren hoe zij op snelheid 180 graden inparkeren, een zijwaartse koprol maken en op 2 wielen rijden! Dit allemaal in de Doritos race-stuntauto’s, speciaal gepimpt door Gino Pietermaai en zijn matties.
