Fysieke Likes voor Renault Clio
04-12-2012 (00:00) - Campagnes
Een nieuwe Renault Clio en een Facebookbox, allebei aan een andere kant van een weegconstructie. Dit is het beeld dat nu te volgen is op de Social interactive livestream van de Facebookpagina van Renault Nederland. Facebookfans kunnen de nieuwe Renault Clio via deze pagina een online like geven en de auto daarmee offline tot grote hoogte laten stijgen.
Dat Renault Nederland een nieuw model van de Clio introduceert, zal waarschijnlijk niemand zijn ontgaan. Al een paar weken ziet Nederland de passionele commercials en advertenties. Speciaal voor haar Facebookfans doet Renault Nederland hier nu nog een schepje bovenop.
Op de Facebookpagina van Renault Nederland is vanaf afgelopen weekend een livestream te zien. Het beeld toont een weegconstructie waarbij de nieuwe Renault Clio aan de ene kant staat en een Facebookbox aan de andere kant. Facebookfans kunnen hun passie voor de nieuwe Renault Clio tonen door een fysieke like te geven aan het nieuwste model van Renault. Door middel van een draai aan een rad op de actiepagina geven fans een gewicht een hun like. De fysieke like van het formaat M, L of XL wordt vervolgens in de Facebookbox gegooid door de Renault Clio gastheren en gastvrouwen op de livestream.