Isobar en Grolsch digitaliseren beugelfles

13-06-2013 (08:23) - Campagnes

Met een historie van meer dan 100 jaar is de beugelfles een klassieker in de mondiale wereld van bier. De iconische fles en bijzondere opening stond veelal centraal in diverse reclame campagnes, maar nog nooit werd de fles op karaktervolle wijze met veel aandacht voor ambacht wereldwijd op de kaart gezet.
 
Isobar ontwikkelde daarom samen met Grolsch Global een digitale campagne waarbij er vanuit een verrassende artistieke invalshoek werd gezocht naar de perfecte 'pop'.
 
In The Quest for the Perfect Pop volgen we drie bijzondere karakters op zoek naar hun methode om een Grolsch beugelfles op een perfecte manier te openen. We reizen mee met The Mechanic, The Mouth en The Magician, drie karaktervolle Grolsch drinkers die ieder hun eigen, spectaculaire, zoektocht ondernemen om de karakteristieke Grolsch beugel te openen.
 
Consumenten worden bijvoorbeeld uitgedaagd om de perfect pop van The Mechanic en zijn machine te verslaan. Daarmee kunnen exclusieve tickets voor het Swingtop Experience Event in Amsterdam worden bemachtigd of één van de andere prijzen.

De Quest for the Perfect Pop campagne loopt 6 maanden en is te volgen op een responsive design microsite, www.grolschperfectpop.com, waar elke 6 weken een nieuw karakter wordt onthuld met als finale de Swingtop Experience Event in Amsterdam. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.