Koele campagne ACHTUNG! voor DubbelFrisss
14-05-2013 (08:30) - Campagnes
Van de eerste flirt tot de eerste zoen, er zijn van die momenten waarop je best wat extra hulp kunt gebruiken. Met het thema ‘Hou je koel’ lanceert DubbelFrisss vanaf deze week haar nieuwe campagne, met oplossingen voor al die momenten waarop je het hoofd beter koel kunt houden.
Het thema wordt geïntroduceerd met een TVC, waarbij het publiek tevens een alternatief einde kan kiezen via www.houjekoel.nl - de vernieuwde site van DubbelFrisss. Daarnaast is ook een smartphone app beschikbaar, de ‘Love Gun’. De app is een flirtspel voor tieners en zoekt de perfecte matches in de buurt op wie letterlijk flirtpijlen geschoten kunnen worden. Iedere rake pijl onthult een stukje meer informatie over de betreffende hartenjager.
De TVC en de app zijn vanaf week 20 te zien op TV en beschikbaar in de App Store en Google Play.
ACHTUNG! bedacht en ontwikkelde de nieuwe campagne voor DubbelFrisss van FrieslandCampina. Naast de TVC en de app worden ook schoolboards en online advertising ingezet.