Octopus heeft grip op Mitsubishi ASX-campagne

17-04-2013 (08:16) - Campagnes

Agẽncia Africa, een reclamebureau uit Brazilië, lanceert de nieuwe Mitsubishi ASX-campagne. Een geanimeerde 3D octopus, die met zijn tentakels niet van de nieuwe Mitsubishi kan afblijven, speelt de hoofdrol in deze commercial. De uitgebreide 60 seconden durende TV spot is onderdeel van een geïntegreerde campagne die vandaag van start gaat.
 
De campagne ‘Approved By Grip Experts’  inspireerde de TV spot, die het verhaal laat zien van een octopus die zich met zijn zuignappen aan het hoofd van een jongen vastklampt. De jongen groeit op met de octopus op zijn hoofd. Als de octopus echter de nieuwe Mitsubishi ASX voorbij ziet rijden, springt de octopus op de auto en verlaat de man. Hij verkiest de uitzonderlijke grip van zijn nieuwe ‘four-wheel drive’ habitat boven een mannenhoofd.
 
Agẽncia Africa, met als creatief hoofd CCO Sergio Gordilho, staat bekend om het creëren van innemend werk met een verhaal en spraakmakende merkcampagnes.