Persuade ontwikkelt nieuwe TV-campagne Zeeman
21-03-2013 (08:19) - Campagnes
In opdracht van Zeeman, de bekende textielsuper, ontwikkelde Persuade een nieuwe strategie en daaruit voortvloeiend een TV-campagne voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman “Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn”.
De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De nieuwe campagneregel “Heel Nederland loopt binnen bij Zeeman” onderstreept dat alle lagen van de bevolking bij Zeeman vinden wat ze zoeken en vanzelfsprekend flink wat geld besparen.
De campagne bestaat uit 7 TV-commercials die alternerend worden ingezet en waaraan steeds nieuwe aanbiedingen worden gekoppeld. De campagne zal worden uitgerold in Nederland, Vlaanderen en Wallonië.
Bureau: Persuade
Strategie: Michiel Rijshouwer
Account: Linda van der Velden-Ruijs
Creative director, copywriter: Edward van Tilburg
Art: Walther Geerts
Verantwoordelijk bij Zeeman: Jacques van den Bom
Productiemaatschappij: Klaasfilm
Regie: Sylvain Hooglander
Producer: Klaas van der Meulen
Camera: Erwin Steen
Edit: Raymond Leijdekkers
Geluid: Jeroen van Gessel