Samsung biedt eerste zonlicht van 2013
12-12-2012 (08:23) - Campagnes
Onder het thema ‘Samsung Notebook. Keeps me Ahead’ ontwikkelde bureau Cheil een Facebook ‘First Light Experience’ campagne om specifiek het model Samsung Notebook Series 9 onder de aandacht te brengen. Deelnemers van de Facebook campagne krijgen de gelegenheid om als één van de eerste mensen ter wereld het allereerste licht van 2013 te zien.
Deelnemers moeten drie vragen goed beantwoorden en zo origineel mogelijk beschrijven waarom juist zij de beste persoon zijn om verslag te doen van deze bijzondere ervaring.
Uiteraard krijgen deelnemers de gelegenheid om via hun Facebook vriendenlijst iemand uit te nodigen om mee te gaan op deze reis.
Opdrachtgever: Samsung Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Stefanie van der Hout, Kim Koers
Bureau: Cheil
Concept/ Creatie: Ton van Jole
Design: Ton van Jole
Account: Dylan Dordregter, Relinde Scheffer
Social Media Manager: Paul Braat
Technische realisatie: Media Monks
Video Productie: Condor Amsterdam
Mediabureau: Starcom