Spa zoekt klein geluk
20-09-2013 (01:38) - Campagnes
‘Leven vanuit je bron’, groot genieten van het kleine en daarmee een sprankeling in je ogen teweegbrengen – het zijn de ingrediënten voor een social media platform waarvoor Spa vandaag het startsein geeft. Centraal in het platform staat Spa reporter Maartje. Zij gaat op zoek naar manieren om ‘vanuit je bron te leven’ en neemt haar lezers mee op deze inspirerende zoektocht.
Wie vanuit zijn bron leeft, heeft vaak iets extra’s; een sprankeling die je voelt en uitstraalt; een Sparkel, zoals Spa dat noemt. Spa reporter Maartje gaat vanaf 17 september op zoek naar deze Sparkel en deelt haar belevenissen via Twitter, Facebook, posts en verslagen op www.spa.nl/sparkel. Ze verzamelt verhalen van inspirerende personen, verdiept zich in de geschiedenis van Spa, bezoekt de bekende Spa-bronnen en gaat de dialoog aan met consumenten ver de dingen van alledag.
Edwin van Dijken, Marketing Manager Spadel Nederland, licht de keuze voor de gekozen social media strategie toe: ‘Door samen met de Spa reporter op zoek te gaan naar het kleine geluk, de “Sparkel”, kunnen we ons merk op een sympathieke manier verder laden en de fanbase vergroten. Tegelijkertijd biedt het ons de kans de consument te informeren over alle unieke eigenschappen van het Spa natuurlijk mineraalwater, de natuur, de historie en onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid.’
Het social media platform van Spa wordt bekend gemaakt via een teaser- en introductiefilm en wordt ondersteund met een online media campagne op Cadreon en Facebook.
Opdrachtgever: Spadel Nederland
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Edwin van Dijken, Laura Burger
Creatie: Heldergroen/ Social Stories
Online mediaplanning: Digilogue