SuperRebel.com doet introcampagne Sporttegoed

12-12-2012 (08:21) - Campagnes

Sporttegoed.nl verandert het verdienmodel van sportclubs voorgoed. Naast sporten met een abonnement, introduceert Sporttegoed.nl een nieuwe manier van sporten: zonder abonnement sporten, waar en wanneer je wilt.
 
Sporttegoed was de eerste, maar niet meer de enige die dit concept aanbiedt. Links en rechts wordt het gekopieerd, tot aan de pay off aan toe. De belangrijkste keuze was dan ook om Sporttegoed te positioneren als nieuwe manier van sporten: Flexibel sporten.
 
Voor de introductiecampagne heeft SuperRebel zich in alle bochten moeten wringen, met als resultaat een flexibel campagne-idee, waarmee je letterlijk en figuurlijk alle kanten op kunt. ‘Met flexibel sporten vertalen we voor de verandering niet de key visual, maar het model door naar de verschillende middelen. In outdoor en print, maar vooral in de vele bannerformaten online levert dit een opvallend, eigen beeldverhaal op. Flexibeler dan dit wordt sporten niet.’
 
Bureau: SuperRebel.com
Opdrachtgever: Sporttegoed
Art: Roy Schellekens
Copy: Arjan Hoekstra
Creative Director: Lodewijk Varossieau
Strategy Director: Berry Van Nes
Account: Bregje van Ganzewinkel