Verhalen over zorg dichtbij

17-09-2013 (00:00) - Campagnes

Carinova is een grote zorgorganisatie met 4.000 medewerkers in West-Overijssel, die onder het motto ‘Vertrouwd dichtbij’ thuiszorg, woonzorg, huishoudelijke hulp en gemaksdiensten biedt.  Doelstelling is de merkaspecten van Carinova, (kleinschalig werken in de wijk, woonzorglocaties in de buurt en hulp dichtbij als het nodig is) authentiek over het voetlicht te brengen.

Bovendien wil Carinova zich nadrukkelijk profileren als een partij die een solide bijdrage levert aan het betaalbaar houden van collectief gefinancierde zorg.
De campagne wordt  gelanceerd met advertenties in huis-aan-huisbladen in Carinova’s werkgebied, met posters, bannering, op de eigen Carinova-website (www.carinova.nl/dichtbij) en via Twitter, Facebook en AdWords.

Klant: Carinova
Bureau: Youniq Creative, Holten
Creatie: Erno Reuvekamp/Joachim Westera
Fotografie: Erno Reuvekamp
Online: Erwin Schrijver
Media: SVBmedia, Amsterdam
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Jos van de Kemenade, Elly du Bois