Wagner Pizza zet Facebook in
04-04-2013 (08:31) - Campagnes
De nieuwe campagne van Wagner Pizza draait om Sensazione, de pizza voor het hele gezin. Tot eind april is er een commercial op de Nederlandse televisie te zien. Ook staat er in mei weer een Facebookactie op stapel, waarbij proevers worden gezocht.
De Sensazione-campagne draait om het thema 'sensationeel lekker'. Henrik Jäger, marketing manager van Wagner Pizza, legt uit: ‘De nadruk in de campagne ligt op de kwaliteit en versheid van de ingrediënten van Sensazione, en de unieke, luchtige bodem. De campagne wordt ondersteund door een televisiecommercial, die tot eind april op de Nederlandse televisie te zien zal zijn. In het najaar zal de spot nogmaals worden vertoond.’
Ook de succesvolle Facebookpagina van Wagner Nederland wordt weer ingezet tijdens de campagne. In mei kunnen Wagner-liefhebbers via www.facebook.com/wagnerpizzanederland meedoen aan een actie waarbij proevers worden gezocht. Facebook-acties horen bij het vaste repertoire van Wagner Pizza en zorgden ervoor dat de site inmiddels bijna 50.000 Wagner-fans telt. Het sociale netwerk dient als belangrijk communicatiemiddel met consumenten.