Winst voor Hypsos

22-05-2008 (09:49) - Economisch

De Hypsos Group in Soesterberg (Hypsos, PUL display, Perspekt Studio’s en Carillon AV) zag in 2007 haar omzet met 10 procent stijgen naar 34 miljoen met een resultaat van 2 miljoen. Hierin  zijn niet de omzetten opgenomen van de buitenlandse vestigingen en joint-ventures in Hong Kong, Dubai en Moskou.  Algemeen directeur Johan van de Water ziet positieve trends ingezet: ‘in Nederland wordt weer meer waarde aan creativiteit, kwaliteit en resultaat toegekend. De marketingcommunicatie-afdelingen krijgen een grotere stem bij het inzetten van 3D-communicatie en dat is een goede ontwikkeling. Internationaal gezien begint het opzetten van het eigen Hypsos-netwerk wereldwijd vruchten af te werpen. Zo heeft Hypsos intussen verschillende grote Design & Build tenders gewonnen, waaronder een retailopdracht voor GM Europe, het Olympic Experience center voor Johnson & Johnson in Beijing en het Science Museum in Hong Kong.’

Bureaus

Media

Marketing