Claudia Antolich wordt Head of Marketing bij Amsterdamse scale-up Nedstar
Amsterdamse scale-up Nedstar heeft per direct Claudia Antolich aangesteld als Head of Marketing.
Ethanolleveranciet Nedstar werd opgericht in 2018 en wil de ethanol-industrie veranderen met hoogwaardige kwaliteitsproducten en duurzame bedrijfspraktijken.
Antolich heeft ervaring met het werken voor internationale merken als dm-drogerie markt en scale-ups als Wonderkind. “Ik ben trots dat wij Claudia met haar grote dosis aan strategische ervaring en hands-on mentaliteit in ons team mogen verwelkomen”, zegt Steven van Wassenaer, medeoprichter en directeur van Nedstar.
Onderscheidende marketingstrategie
“Ik ben trots op deze mooie kans en nieuwe stap. Hoewel Nedstar pas in 2018 is opgericht, hebben zij een gestructureerde en geavanceerde marketingstrategie die zich onderscheidt van andere grote spelers in de conservatieve branche. Daar zie ik een interessante uitdaging en ik kijk ernaar uit deze verder uit te rollen" zegt Antolich over haar aanstelling bij het bedrijf.
Uitbreiding netwerk
Nedstar maakt zich klaar voor een periode van groei met als doel het verdubbelen van de handelspartners en landen waar de organisatie zaken doet. Momenteel is het bedrijf actief in 60 landen. Antolich: “Als Head of Marketing zal ik mij focussen op de strategie en de inbound en accountbased marketingactiviteiten, om ons netwerk uit te breiden. Het is een jong en ambitieus team en samen streven we ernaar om tegen het einde van 2025 in meer dan honderd landen aanwezig te zijn.”