DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf met meer dan honderd nieuwsmerken blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.
Het partnership tussen DPG Media en PSV gaat al vele jaren terug, maar kreeg in 2021 zijn huidige vorm. Sindsdien wordt er intensief samengewerkt op het gebied van contentcreatie, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad en bij de opbouw van DPG's nieuwe merk Sportnieuws.nl.
Daarnaast zoeken beide partijen actief de verbinding met bedrijven in de regio, wat heeft geleid tot het bedenken en lanceren van diverse campagnes. Deze samenwerking biedt mogelijkheden om lokaal, regionaal en nationaal impactvolle campagnes te ontwikkelen, met een bijzondere focus op de Brainport-regio.
“DPG Media ziet in PSV een waardevolle strategische partner”, zegt Michael Meuleners, Partnership Manager van DPG Media: “Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld. We brengen PSV naar elke fan, in elke hoek van de regio.”
Ook Commercieel Directeur Frans Janssen van PSV is blij met de verlenging van de samenwerking: “We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen. De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd. Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaan brengen.”
Foto boven: Erik van Gruijthuijsen, Managing Director Publishing DPG Media en Frans Janssen, Commercieel Directeur PSV