EasyPark steekt uitstraling in een roze-paars jasje
EasyPark Group, aanbieder van parkeer- en mobiliteitsapps, presenteert een nieuwe visuele identiteit als aansluiting op haar uitbreiding.
EasyPark Group is de laatste jaren gegroeid op het gebied van productaanbod en door geografische uitbreiding. “Als wereldwijde marktleider en changemaker in mobiliteit is het nu tijd om de uitstraling te moderniseren. We willen dat ons merk ons doel visualiseert om steden leefbaarder te maken door een gevoel van gemak, controle en positieve energie uit te stralen”, aldus Marius Koerselman, Country Director EasyPark Nederland.
Het techbedrijf in parkeeroplossingen is actief in ruim 25 landen en 3200 steden. Ze beheren apps en functies zoals Find, Camera Parking, Parking Data as a Service en Electric Vehicle Charging. Het merk blijft in de basis roze en paars maar wordt uitgebreid met een breder kleurenpalet. Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op een sterke rechthoekige vorm, die kan worden geassocieerd met een auto of een parkeerplaats. De nieuwe uitstraling is te zien op alle touchpoints van EasyPark, zoals de app, het web en signage.