GoodHabitz betreedt Indiase markt met nieuwe trainingsbibliotheek

02-11-2023 (13:59) - Marketing

In India worden verschillende talen gesproken, maar omdat de Engelse taal leidend is in de Indiase zakelijke en educatieve sector, viel de keuze op een nieuwe Indiaas-Engelse taalbibliotheek voor GoodHabitz.

Internationale organisaties met Indiaas-Engels sprekende medewerkers, maar ook in India gevestigde bedrijven kunnen nu meer medewerkers de mogelijkheid bieden om zich te ontwikkelen en in hun eigen taal te leren. GoodHabitz, Europese aanbieder in online leren, betreedt de Indiase markt met een nieuwe Indiaas-Engelse trainingsbibliotheek. Dit is de 22e taal op het GoodHabitz platform, nadat eerder dit jaar al vereenvoudigd Chinees, Catalaans en Turks werden toegevoegd. Met deze ontwikkelingen is GoodHabitz een stap dichterbij in het realiseren van zijn missie om leren toegankelijk te maken voor iedereen over de hele wereld.

Een logische stap

De keuze voor de Indiase markt komt niet uit de lucht vallen. India heeft namelijk de grootste jongerenpopulatie en de op een na grootste arbeidsmarkt ter wereld. Bovendien is Engels de primaire taal in de Indiase zakelijke wereld. Dit samen deed GoodHabitz besluiten om in deze markt een volledige leeroplossing aan te bieden. Zeker omdat de kansen voor persoonlijke groei in deze snelgroeiende markt tot nu toe nog redelijk beperkt zijn, vooral als het gaat om het afstemmen van leerervaringen op individuele behoeften.

Herkenbare culturele referenties

De trainingen van GoodHabitz zijn niet alleen vertaald naar het Indiaas-Engels, maar ook zijn de voorbeelden in de trainingen afgestemd op de Indiase cultuur. Culturele diversiteit speelt namelijk een belangrijke rol in de persoonlijke ontwikkeling van werknemers. Daarom kunnen organisaties hun Indiaas-Engelstalige werknemers nu een gepersonaliseerd en relevant leeraanbod aanbieden met culturele referenties die aansluiten bij hun achtergrond. Zo zijn voorbeelden uit Hollywood vervangen door voorbeelden uit Bollywood en worden studenten geïnspireerd door invloedrijke leiders zoals Subhas Chandra Bose en premier Narendra Modi.


Bureaus

Media

Economisch