Koninklijke Jaarbeurs en Heineken proosten op langere samenwerking

11-09-2024 (10:28) - Marketing

Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen en versterken hun samenwerking met vijf jaar. De bierbrouwer en Utrechtse evenementenlocatie zijn sinds 2019 aan elkaar verbonden.

Beide organisaties willen mensen samenbrengen om unieke ervaringen te beleven. Dit gezamelijke doel uit zich niet alleen tijdens beurzen en evenementen, maar ook in activiteiten zoals een Heineken Afterwork borrel en de samenwerking op de indoor padelbaan bij Jaarbeurs.

"Of het nu gaat om grote beurzen, geweldige concerten of unieke zakelijke events, wij zorgen er samen voor dat elke ontmoeting net dat beetje extra krijgt", vertelt Herman Mantel, chief commercial officer Koninklijke Jaarbeurs.

De komende jaren zet HEINEKEN Nederland nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik op evenementen, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van verschillende alcoholvrije bieren. Heineken 0.0 zal ook bij de bar van de Jaarbeurs te bestellen zijn, want 'wij omarmen dit volop', vertelt Mantel.


Bureaus

Media

Economisch