KPN blijft hoofdsponsor van de Eredivisie

13-08-2021 (10:58) - Marketing

KPN blijft tot en met seizoen 2024/25 hoofdsponsor van de Eredivisie. Dat is vandaag bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen. En dat wordt een bijzonder seizoen want de Eredivisie bestaat 65 jaar. Goed nieuws dus voor voetbalminnend Nederland en voor tv-klanten van KPN want zij kunnen in het basispakket via het hoofdkanaal van ESPN wedstrijden in de Eredivisie bekijken.
 

'Nieuw hoofdstuk'

Frank Rutten, Managing Director Eredivisie Media & Marketing: “KPN en het Eredivisievoetbal weten ieder op hun eigen, unieke manier mensen door het hele land met elkaar te verbinden. We zijn dan ook blij om een nieuw hoofdstuk toe te kunnen voegen aan de toch al rijke geschiedenis tussen KPN en de Eredivisie. Samen met elkaar zien we uit naar een prachtig 65e Eredivisieseizoen, met spectaculair voetbal en met zoveel mogelijk publiek in de stadions.”
 
Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN: “Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden. We zijn blij dat we ons hoofdsponsorschap van de Eredivisie verder voortzetten. We gaan de komende jaren opnieuw een positieve bijdrage leveren aan de voetbalsport. Te beginnen met een jubileumseizoen waarin we er samen met de Eredivisie en alle voetbalfans een feest van gaan maken. Op het veld en via ons online programma ‘Buiten de lijnen’.” 

Bureaus

Media

Economisch