Livera komt met inclusieve rebranding

06-10-2023 (10:02) - Marketing

Lingeriemerk Livera lanceert een nieuwe strategie en brandstory: “Schaamteloos jezelf”.

“Deze strategie is ontwikkeld om zelfliefde en zelfacceptatie onder vrouwen te stimuleren. Ook streeft Livera ernaar om schaamte en taboes rondom het vrouwelijk lichaam te doorbreken” zegt Suzanne Vredevoort, Marketing- en inkoopmanager Livera.

Pay off

De nieuwe strategie en pay off “Schaamteloos jezelf” moet vrouwen stimuleren voor zichzelf te kiezen. "Bij Livera staat de vrouw op de eerste plaats en hoeft zij zich nooit te schamen of te verantwoorden", aldus het merk. Onder de nieuwe strategie vallen verschillende aspecten van schaamte die vrouwen kunnen ervaren, zoals schaamte voor het eigen lichaam, schaamte om hulp te vragen en schaamte om voor zichzelf te kiezen. De gelanceerde brandmovie toont het dagelijks leven van verschillende vrouwen terwijl zij Livera bodyfashion dragen, variërend van BH’s en bikini’s tot nacht-, sport- en yogakleding.

Livera wil met de nieuwe strategie een harmonieuze balans tussen comfort, luxe en sexappeal uitstralen. Een nieuw logo moet daaraan bijdragen. 


Bureaus

Media

Economisch