Mojo en Heineken verlengen partnerschip voor 7 jaar

16-08-2024 (18:12) - Marketing

MOJO en Heineken hebben op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, omdat deze partnerships meestal met drie jaar worden voortgezet.

Dankzij deze samenwerking proosten festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.

Maarten Schuurman, Directeur Heineken Nederland: "Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.''.

MOJO deelt dit enthousiasme en kijkt uit naar de komende jaren. Ronny Hooch Antink directeur van MOJO: "We zijn als MOJO heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende 7 jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”

MOJO Directeur Ruben Brouwer: “Heineken is al jarenlang een van de belangrijkste partners voor ons. Niet alleen op commercieel gebied, maar ook zeker aan de operationele kant. De kennis en ervaring, maar ook het enthousiasme van Heineken op het gebied van evenementen is voor ons ontzettend waardevol. We zien ernaar uit om ons partnership de komende jaren verder te verstevigen.”

Als organisator van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole, NN North Sea Jazz en Lowlands is MOJO een van de grootste festivalorganisaties van Nederland. Daarnaast organiseert MOJO meerdere outdoor concerten. De komende zeven jaar belooft een periode te worden van spannende ontwikkelingen en nog intensievere samenwerking, met als doel het bieden van topkwaliteit en innovatie aan muziekliefhebbers en festivalgangers.  


Bureaus

Media

Economisch