OneFit gaat verder als Urban Sports Club Nederland

17-09-2024 (09:32) - Marketing

OneFit gaat per 1 oktober verder onder de naam Urban Sports Club Nederland. Sinds 2019 is OneFit al onderdeel van Urban Sports Club. Nu is het tijd om de krachten volledig te bundelen en samen als één merk Europa’s grootste sport- en wellness community te vormen.

OneFit is in 2013 opgericht door Serge Brabander en Camille Richardson. Met de slogan ‘Sweat & Joy’ introduceerden ze een vernieuwend, flexibel sportaanbod op de Nederlandse markt. Gezien het succes werd OneFit in 2019 overgenomen door het Duitse Urban Sports Club, waardoor de focus van OneFit werd verlegd naar de B2B-sector. Sindsdien biedt OneFit all-inclusive sport memberships en landelijke sportactiviteiten aan bedrijven.

OneFit is de afgelopen vijf jaar onder zijn eigen naam blijven bestaan, maar per 1 oktober is het tijd voor de volledige integratie met Urban Sports Club. Hiermee krijgen members toegang tot een internationaal netwerk van meer dan 12.000 sport- en wellnesspartners in Europa die zich bij Urban Sports Club hebben aangesloten.

Daarnaast zorgt de integratie ervoor dat members meer mogelijkheden krijgen om te werken aan hun mentale vitaliteit. Voor bedrijven die hun medewerkers sport memberships bieden, zijn er bovendien een aantal extra voordelen. Zij kunnen hun medewerkers nu bijvoorbeeld aanbieden om één activiteit per dag te kiezen, naast sporten waar en wanneer ze maar willen.

Benjamin Roth, Co-founder en CEO Urban Sports Club: “Eindelijk is het zover: OneFit gaat verder onder de naam Urban Sports Club. Zowel zakelijke als particuliere klanten krijgen toegang tot ons partnernetwerk in heel Europa – van Berlijn tot Valencia en van Parijs tot Lissabon. Daarnaast kunnen sportscholen en studio’s hierdoor profiteren van nieuwe samenwerkingsmogelijkheden, en zullen we ons partneraanbod in Nederland de komende maanden aanzienlijk uitbreiden. Bestaande en nieuwe members kunnen een holistisch welzijnsaanbod verwachten, met toegang tot meditatie-apps en binnenkort ook premium diensten zoals massages of andere wellnessactiviteiten.”
 


Bureaus

Media

Economisch