Wibra en Henny Huisman onthullen Huisman/-vrouw 2024

21-06-2024 (08:30) - Marketing

In maart van dit jaar startte Wibra in samenwerking met Bijvoorkeur de campagne Henny zoekt Huisman/-vrouw 2024. En die heeft Henny gevonden. Na een maandenlange zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is nu de finale show te zien op wibra.nl. En dus is de campagne die de show aankondigt, ook vanaf nu te zien op social media en op Videoland.

De zoektocht leverde honderden aanmeldingen van tophuismannen en -vrouwen op door het hele land. Hiervoor werd door Bijvoorkeur een campagne gestart op social media, instore en in de Wibra folder. Na een strenge selectieprocedure waarin Wibra samen met juryleden Rowenna van der Linden en 'de PoetsQueen' op huisbezoek ging bij de beste aanmeldingen, bleven er 8 finalisten over. 7 huisvrouwen en jawel: 1 huisman (Henny niet meegerekend). De finalisten zijn afkomstig uit het hele land. De productie van de show was in handen van Lukkien.

Sander Span, Marketing & Communicatie Manager bij Wibra: “Als Wibra doen we alles voor de held(in) van het gezin. Geweldig om te zien hoeveel heldinnen en ook helden op onze oproep gereageerd hebben. En de 8 finalisten zijn toppers.”

In de finale show onder leiding van Henny Huisman worden de kandidaten getest op kennis, schoonmaakskills en gevoel voor styling. En nu is er dus 1 iemand die zich Huisman/-vrouw van 2024 mag noemen.

Je kan de finale show bekijken op wibra.nl/hennyzoekt.
 


Bureaus

Media

Economisch