Zalando en Rituals Cosmetics slaan handen ineen

01-07-2022 (10:56) - Marketing

Zalando en Rituals Cosmetics slaan de handen ineen in Nederland. Vanaf 1 juli hebben consumenten in Nederland via Zalando.nl toegang tot Rituals producten.
 
Rituals stelt meer dan 200 producten beschikbaar op het platform, waaronder bestsellers als The Ritual of Karma Body Shimmer Oil en The Ritual of Mehr Foaming Shower Gel, maar ook de nieuwste grooming collectie voor mannen, Rituals Homme Collection. Door de samenwerking kunnen Zalando’s klanten kiezen uit een nog groter assortiment van inspirerende beauty- en lifestyle-producten en genieten van Zalando's ongeëvenaarde winkelervaring.
 
De introductie van Rituals op Zalando.nl volgt op de succesvolle introductie op Zalando's platform in zes Europese markten, waaronder Duitsland en België. Het Nederlandse merk, dat voor zijn geuren en beautyproducten inspiratie haalt uit eeuwenoude kennis en tradities van over de hele wereld, breidt hiermee de samenwerking met Zalando uit.
 
Raymond Cloosterman, CEO en oprichter van Rituals Cosmetics: "De uitbreiding van deze samenwerking markeert een belangrijk moment voor Rituals: wij blijven ons inzetten om onze digitale voetafdruk te laten groeien om onze internationale aanwezigheid te vergroten. We zijn er trots op dat we klanten een interactieve winkelervaring kunnen bieden, zodat zij altijd toegang hebben tot onze producten. Sinds de eerste introductie van onze producten op Zalando bleek het platform de perfecte partner om ons merk in de spotlight te zetten. Daarom zijn wij uitermate tevreden dat wij nu ook kunnen uitbreiden op de Nederlandse markt."
 
Megan Maley, Zalando's General Manager voor de Benelux, VK & Ierland, zegt: "We zijn trots om Rituals toe te voegen aan ons platform in Nederland. Rituals’ assortiment van luxueuze parfums, geuren en bodyproducten is een echte verrijking voor ons beauty en lifestyle assortiment en zal zeer in de smaak vallen bij onze Nederlandse klanten. We kijken ernaar uit om Rituals te ondersteunen hun digitale ecosysteem te verbreden en meer klanten te laten bereiken."
 
 

Bureaus

Media

Economisch