BLEND gaat internationaal
21-04-2010 (09:59) - Media
BLEND brengt haar eerste internationale issue uit, 300 pagina’s gevuld met mode, muziek, mensen, media en kunst. BLEND sloeg dit jaar een eigenzinnige route in door het magazine een fikse restyle te geven en voortaan twee verschillende uitgaven uit te brengen. Begin maart lanceerde het blad de eerste helft van deze nieuwe constructie; de BLEND Paper met als passend thema ‘Change is Irresistible’, gericht op de Nederlandse markt. Achterliggende gedachte van deze paper is het creëren van een groter bereik en het toegankelijker maken van BLEND. Zowel de prijs van de paper als de content dragen hieraan bij.
Nu is het tijd voor de tweede helft van de transformatie; BLEND presenteert haar eerste internationaal georiënteerde en verspreide magazine. Momenteel vindt er een verschuiving plaats in de magazinemarkt; grote titels lopen terug in oplage terwijl niche titels aan terrein winnen. BLEND speelt hier op in door het magazine op internationaal niveau uit te brengen. De nieuwe generatie aan Nederlandse creatieven wordt als een oranje draad door de internationaal georiënteerde content heen gevlochten.
Het magazine heeft haar eerste internationaal verspreide en 300 pagina’s tellende glossy uitgave een passend thema meegegeven: The New Dutch School. There couldn’t be a better theme. Nederland heeft ten slotte heel wat te bieden op het gebied van fotografie, mode, muziek en design. In combinatie met stijlvolle features van wereldformaat, resulteert dit in een tijdloos document met internationale allure.
Onlangs vertaalde de restyle zich ook online. BLEND’s nieuwe website heeft nu dezelfde look&feel als de papieren uitgaven. Daarnaast is BLEND.nl omgeschakeld naar het Engels, om ook de internationale lezers dagelijks het laatste nieuws op het gebied van mode, muziek, kunst, media en mensen voor te kunnen schotelen. Check de restyle van de site op www.blend.nl