Mediahuis breidt team Digital Platforms uit met jonge talenten

16-05-2024 (16:09) - Media

Mediahuis Nederland versterkt het team Digital Platforms met nieuwe collega's. Melvin Sturm, Michiel Hekkens en Job Schokker gaan werken voor de merken Manners en Culy. Jana Witteman breidt haar functie uit als innovatiestrateeg.

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms waaronder Metro, NSMBL, J/M Ouders, WANT, Manners en Culy. Om de zichtbaarheid van de mediamerken te vergroten, wordt het team uitgebreid en uitgediept.

Waardevolle content

Job Schokker versterkt de redactie van Manners met zijn rol als social media-redacteur. Dankzij zijn expertise op het gebied van video en audio wil Manners een grotere online zichtbaarheid in verschillende vormen. Met informatieve video-content is het merk daarmee nog sterker vertegenwoordigd op de verschillende social media-kanalen.

Het team van Manners breidt verder uit. Michiel Hekkens is gestart als redacteur. Inhoudelijk waardevolle content is belangrijker dan ooit, en daar draagt Hekkens met zijn achtergrond als filosoof aan bij. 

Culinaire duizendpoot

Melvin Sturm is gestart als redacteur bij Culy. Hij was hiervoor werkzaam bij Ron Gastrobar Horecagroep, waar hij zich bezighield met (food)fotografie, design en redactiewerk. Bij Culy doet hij als een culinaire duizendpoot alles: van schrijven tot het ontwikkelen van recepten en de bijbehorende food-fotografie. Ook maakt hij video's voor Instagram en TikTok. 

Innovatie
Daarnaast breidt Jana Witteman, momenteel Geld & Carrière-redacteur bij onder meer Metro en Manners, haar functie uit als innovatiestrateeg. Ze gaat zich onder meer richten op nieuwe verdienmodellen voor de digitale titels.


Bureaus

Marketing

Economisch