Mindshare Mediabureau van het Jaar
21-05-2010 (10:20) - Media
Tijdens de uitreiking van de 12e Annual Masters of Media Awards, ook wel bekend als de MWG AMMA Awards, heeft het VEA bureau Mindshare de prijs in ontvangst mogen nemen in de categorie Mediabureau van het jaar. Het is voor het eerst dat een mediabureau deze prestigieuze prijs voor de 2e keer wint (eerder in 2005). De jury vond dat Mindshare ´de kwetsbaarheid van haar ‘oude model’ heeft erkend en zich heeft vernieuwd´.
Er werden in de Beurs van Berlage twaalf AMMA’s uitgereikt in het thema ´AMMA en Vogue, Mediacatwalk 2009´, gepresenteerd door Humberto Tan. De MWG AMMA awards zijn dé mediaprijzen in de Nederlandse communicatiebranche. Onderdeel van deze avond was de uitreiking in de categorie YIM Mediatalent van het Jaar. Media-adverteerder van het jaar is Procter & Gamble geworden.
De AMMA voor Beste Interactieve Mediastrategie ging naar VEA bureau DDB, voor de interactieve campagne ‘Even Apeldoorn Bellen Live’. DDB voegde een nieuwe, interactieve dimensie toe door mensen de kans te bieden zelf een rol te spelen in Even Apeldoorn bellen-situaties.